KudoZ home » German to Romanian » Marketing

Highlight zum Schöner Wohnen

Romanian translation: O ambianta aparte...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Highlight zum Schöner Wohnen
Romanian translation:O ambianta aparte...
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

18:44 Jan 16, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Marketing / slogan publicitar
German term or phrase: Highlight zum Schöner Wohnen
Highlight zum Schöner Wohnen

Slogan publicitar in prezentarea unei firme de profile ferestre termopane.

Multumesc anticipat
Cristiana Coblis
Romania
Sa incercam...
Explanation:
a) Daruiti (conferiti) o nota aparte comfortului (locuintei) Dvs.
b) Subliniaza ambientul (ambianta) locuintei
c) O ambianta aparte pentru locuinta Dvs.

Revin daca imi mai vin idei. Am vazut si *highlight* preluat in texte romanesti, dar ma intreb cati stiu ce se ascunde in spatele cuvantului.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 19:17:14 (GMT)
--------------------------------------------------

d) Un stil aparte

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 20:39:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Elvira, eram convins ca vei raspunde ceea ce ai trecut la 2).
Nu e vorba despre asta. Este vorba despre punctul de vedere al distribuitorului/firmei producatoare. Intr-un slogan (si in intreg discursul sau publicitar) ea nu-si poate permite astfel de mesaje duplicitare, care pot fi interpretate (inclusiv) asa cum le-am interpretat eu in ceea ce ti-am scris.
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc pentru ajutor Elvira si Christian. Am ales pana la urma cea de a treia varianta, care mi s-a parut mie cea mai potrivita.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Esenţa unei locuinţe frumoase/Fereastra spre un trai strălucit
Elvira Stoianov
4Sa incercam...
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sa incercam...


Explanation:
a) Daruiti (conferiti) o nota aparte comfortului (locuintei) Dvs.
b) Subliniaza ambientul (ambianta) locuintei
c) O ambianta aparte pentru locuinta Dvs.

Revin daca imi mai vin idei. Am vazut si *highlight* preluat in texte romanesti, dar ma intreb cati stiu ce se ascunde in spatele cuvantului.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 19:17:14 (GMT)
--------------------------------------------------

d) Un stil aparte

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 20:39:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Elvira, eram convins ca vei raspunde ceea ce ai trecut la 2).
Nu e vorba despre asta. Este vorba despre punctul de vedere al distribuitorului/firmei producatoare. Intr-un slogan (si in intreg discursul sau publicitar) ea nu-si poate permite astfel de mesaje duplicitare, care pot fi interpretate (inclusiv) asa cum le-am interpretat eu in ceea ce ti-am scris.

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1158
Grading comment
Multumesc pentru ajutor Elvira si Christian. Am ales pana la urma cea de a treia varianta, care mi s-a parut mie cea mai potrivita.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Esenţa unei locuinţe frumoase/Fereastra spre un trai strălucit


Explanation:
De fapt traducerea mot-a-mot ar fi ceva de genul "punctul culminant al unui trai frumos".

Dacă vrei să extrapolezi un pic şi să profiţi de faptul că e vorba de termopane, ar merge foarte bine ceva de genul:

Fereastra spre un trai strălucit

etc.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Susanna & Christian Popescu GbR: sa nu exageram. *highlight* nu e punct culminant in acest context. Pt. asta ar trebui urmat de genitivul *des...*. Aici are intelesul de *un plus spre*. Apoi *esenta*: Saraci aceia care ajung sa considere un geam termopan esenta locuintei
36 mins
  -> 1) a fost dat ca o traducere mot-a-mot 2) ca un apropo, din pacate in romania un termopan este esenta locuintei, cand ai asta, deja cam ai tot ce iti poi dori, in fine ....