KudoZ home » German to Romanian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Kreuzlagenholz

Romanian translation: lemn stratificat transversal pe fibră


11:51 Feb 4, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / Producţie materiale lemnoase
German term or phrase: Kreuzlagenholz
Kreuzlagenholz besteht aus kreuzweise gestapelten Fichtenlamellen, die (...) zu Massivholzplatten verleimt werden.

Engl.: cross laminated timber.

Rog câteva propuneri de traducere (suplimentar la ale mele).
Mulţumesc!
traductorum
Austria
Romanian translation:lemn stratificat transversal pe fibră
Explanation:
Este vorba de plăci de lemn, alcătuite din lamele stratificate transversal pe fibră şi încleiate între ele (adică puse în cruce una peste alta)
Selected response from:

Mariana Avramescu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos, Mariana!
(şi scuze pt. întârziere, am fost plecat...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Lemn multistrat cu fibre încrucişate
Adriana Sandru
4lemn stratificat transversal pe fibră
Mariana Avramescu


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lemn stratificat transversal pe fibră


Explanation:
Este vorba de plăci de lemn, alcătuite din lamele stratificate transversal pe fibră şi încleiate între ele (adică puse în cruce una peste alta)

Mariana Avramescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos, Mariana!
(şi scuze pt. întârziere, am fost plecat...)

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Lemn multistrat cu fibre încrucişate


Explanation:
Adică lemn cu mai multe straturi îmbinate (lipite) pe fibră încrucişată pentru garantarea rezistenţei, elasticităţii etc.
www.ecolemn.ro/content/ro/intrebari_frecvente/ce_este_parch...
E prima idee care îmi vine.

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2009-02-04 12:49:37 GMT)
--------------------------------------------------

O altă sugestie ar fi lemn lamelar contraplacat.

Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Notes to answerer
Asker: Multe mulţumiri Adriana!

Asker: Ambele răspunsuri sunt în regulă: eu am formulat "lemn lamelat transversal".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
17 hrs
  -> Vielen Dank! :-)