KudoZ home » German to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Vertriebssicht

Romanian translation: punct de vedere marketing/vânzări


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vertriebssicht
Romanian translation:punct de vedere marketing/vânzări
Entered by: Corina Cristea

15:32 Apr 7, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Maschinenbau
German term or phrase: Vertriebssicht
Die Vertriebssichten sind angelegt und gepflegt.
Beatrix 07
punct de vedere marketing/vânzări
Explanation:
.
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Vizualizare vânzări
Adriana Sandru
4Strategie de distribuţie/marketing/vânzări
traductorum
4punct de vedere marketing/vânzări
Corina Cristea


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punct de vedere marketing/vânzări


Explanation:
.

Corina Cristea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
multumesc

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Vizualizare vânzări


Explanation:
Dacă este vorba despre un grafic al vânzărilor, ar putea însemna şi vizualizarea acestora.
Puteţi vedea aici : http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=203...
o discuţie pe această temă.

Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 154

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsebet Schock
1 hr
  -> Köszi szépen!

agree  Stefan Konnerth
2 hrs
  -> Danke!

agree  cornelia mincu
13 hrs
  -> Mulţumesc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Strategie de distribuţie/marketing/vânzări


Explanation:
Elaborarea/definirea şi dezvoltarea strategiilor de distribuţie. Distribuţie,vânzări, marketing sunt folosiţi în limbajul curent ca termeni interschimbabili, deşi strict vorbind nu sunt chiar sinonimi.


traductorum
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44