KudoZ home » German to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

propozitie (masuri de siguranta)

Romanian translation: vezi mai jos


08:48 Feb 22, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: propozitie (masuri de siguranta)
fie-va mila si ajutati-ma cu propozitia asta, ca nu reusesc nicicum sa sune romaneste

• Das sicherheits- und gefahrenbewusste Arbeiten des Personals unter Beachtung der Bedienungsanleitung ist wiederkehrend zu kontrollieren.
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:vezi mai jos
Explanation:
Ia sa-ncercam:
Se impune un control regulat al respectarii normelor de protectie si siguranta a muncii din partea angajatilor, conform dispozitiilor din instructiunile de utilizare/exploatare.

Si eu care credeam ca numai eu sunt batut de soarta cu asemenea texte :) Inspiratie in continuare, Heinz
Selected response from:

Heinz Lahni
Grading comment
mersi mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Se vor controla continuu, in cadrul respectarii instructiunilor de folosire,activitatile cu risc aleLolitta Ivonne Grigore Rück
4vezi mai josHeinz Lahni


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezi mai jos


Explanation:
Ia sa-ncercam:
Se impune un control regulat al respectarii normelor de protectie si siguranta a muncii din partea angajatilor, conform dispozitiilor din instructiunile de utilizare/exploatare.

Si eu care credeam ca numai eu sunt batut de soarta cu asemenea texte :) Inspiratie in continuare, Heinz

Heinz Lahni
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 13
Grading comment
mersi mult

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Se vor controla continuu, in cadrul respectarii instructiunilor de folosire,activitatile cu risc ale


Explanation:
Se vor controla continuu, in cadrul respectarii instructiunilor de folosire,activitatile cu risc ale angajatilor.E cam ce a zis si Heinz.

Lolitta Ivonne Grigore Rück
Romania
Native speaker of: Native in GermanGerman
Grading comment
sorry, dar mie propozitia asta nu prea imi suna romaneste si nici nu mi se pare ca reda ideea din germana
The asker has declined this answer
Comment: sorry, dar mie propozitia asta nu prea imi suna romaneste si nici nu mi se pare ca reda ideea din germana