KudoZ home » German to Romanian » Other

Säulenportal

Romanian translation: peristil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Säulenportal
Romanian translation:peristil
Entered by: Anca Buzatu

11:37 Feb 17, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
German term or phrase: Säulenportal
Außerhalb der Stadtmauern prankt das
Säulenportal von .

Mulțumesc.
Anca Buzatu
Austria
peristil
Explanation:
PERISTÍL, peristiluri, s.n. Galerie interioară sau exterioară formată dintr-un şir de coloane sau de stâlpi, care mărgineşte o clădire, o grădină, o sală; ansamblul acestor coloane.

Top 10 - Roma - Ghiduri turistice vizuale, p. 45, San Paolo fuori le Mura:
Din fericire, peristilurile formate din coloane duble cu incrustaţii (1214), considerate a fi cele mai frumoase din Roma, nu au fost distruse de foc.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2portal cu coloane
Bogdan Murg-Perlmutter
5peristil
Maria Diaconu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
portal cu coloane


Explanation:
Dictionar:
Domeniu: construcţii
Sens: portal cu coloane

Bogdan Murg-Perlmutter
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
3 mins

agree  Hans-Juergen Fauland
1 hr

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
peristil


Explanation:
PERISTÍL, peristiluri, s.n. Galerie interioară sau exterioară formată dintr-un şir de coloane sau de stâlpi, care mărgineşte o clădire, o grădină, o sală; ansamblul acestor coloane.

Top 10 - Roma - Ghiduri turistice vizuale, p. 45, San Paolo fuori le Mura:
Din fericire, peristilurile formate din coloane duble cu incrustaţii (1214), considerate a fi cele mai frumoase din Roma, nu au fost distruse de foc.


    Reference: http://dexonline.ro/search.php?cuv=peristil
Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulțumesc