International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » German to Romanian » Other

Top-Angebot

Romanian translation: cea mai buna oferta ( a sezonului, lunii etc...)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Top-Angebot
Romanian translation:cea mai buna oferta ( a sezonului, lunii etc...)
Entered by: Anca Nitu

09:16 Nov 5, 2003
German to Romanian translations [Non-PRO]
German term or phrase: Top-Angebot
Klicken Sie hier, um weitere Top-Angebote zu sehen.

Am nevoie de idei, pentru ca a mea nu-mi place
Elvira Stoianov
Luxembourg
cele mai bune oferte ( ale sezonului, lunii etc...)
Explanation:
sau cea mai buna gama/ produs
tot a sezonului, anului etc

eu am intalnit termenul ca Spitzenangebot (top offer)
nu as zice oferta speciala ( care inseamna si un pret special, de obicei mai mic si se traduce ca Sonderangebot) desi merge si asa depinde de context
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc. nu stiu ce s-a intamplat, ca am mai grade-uit intrebarea asta ieri seara, inainte sa apara raspunsul Ancai. Anyway, traducerea am predat-o inainte sa apara vreunul dinitre raspunsuri.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2oferte deosebite
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +1cele mai bune oferte ( ale sezonului, lunii etc...)Anca Nitu


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
oferte deosebite


Explanation:
sau: pentru a obtine alte oferte speciale

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1158

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Anghel
3 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
8 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cele mai bune oferte ( ale sezonului, lunii etc...)


Explanation:
sau cea mai buna gama/ produs
tot a sezonului, anului etc

eu am intalnit termenul ca Spitzenangebot (top offer)
nu as zice oferta speciala ( care inseamna si un pret special, de obicei mai mic si se traduce ca Sonderangebot) desi merge si asa depinde de context

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 114
Grading comment
multumesc. nu stiu ce s-a intamplat, ca am mai grade-uit intrebarea asta ieri seara, inainte sa apara raspunsul Ancai. Anyway, traducerea am predat-o inainte sa apara vreunul dinitre raspunsuri.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
58 mins
  -> multumesc