KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Niederklappen der Zugdeichsel

Romanian translation: asezarea barei de tractiune in pozitia de repaus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Niederklappen der Zugdeichsel
Romanian translation:asezarea barei de tractiune in pozitia de repaus
Entered by: Elvira Stoianov

17:32 Mar 31, 2003
German to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Niederklappen der Zugdeichsel
Nu gasesc substantivul potrivit pt. bara de tractiune. Pliere mi se pare impropriu.
Cris Hirzoiu
Austria
asezarea barei de tractiune in pozitia de repaus
Explanation:
coborarea barei de tractiune

daca imi dai si ceva context, voi putea sa iti dau o varianta mai potrivita
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5asezarea barei de tractiune in pozitia de repaus
Elvira Stoianov
4deplasarea in jos a barei de tractiuneAnca Nitu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
asezarea barei de tractiune in pozitia de repaus


Explanation:
coborarea barei de tractiune

daca imi dai si ceva context, voi putea sa iti dau o varianta mai potrivita

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deplasarea in jos a barei de tractiune


Explanation:
alta varianta:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 114