KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Brät

Romanian translation: Bradt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Brät
Romanian translation:Bradt
Entered by: Paraschiva Bloju

06:17 Dec 13, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Brät
um das fertige Brät aus der Kutterschüssel schnell und verlustarm auszutragen.
Paraschiva Bloju
Romania
bradt
Explanation:
"Bradtul este o pasta de legatura cu caracteristici de adezivitate si vascozitate care se utilizeaza ca parte componenta la fabricarea mezelurilor cu structura omogena sau eterogena, carora le asigura consistenta, elasticitate, suculenta.
Bradtul se obtine prin tocarea mecanica fina a carnii, in special a carnii de bovina, cu ajutorul masininlor de tocat fin (cutere, masini cu cutite si site, mori coloidale)dupa o prealabila maruntire la volf prin sita de 3 mm."
"Procesarea industriala a carnii" de Constantin Banu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 15:07:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Sotul meu este consultant tehnic in industia carnii si mi-a dat aceasta varianta, cea mai des folosita.
Selected response from:

xxxioanas
Grading comment
Mersi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bradtxxxioanas
3compozitia, amestecul, ingredientele
Elvira Stoianov
2compozitie de carne tocata si preparata pentru carnati/salamrodi


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
compozitie de carne tocata si preparata pentru carnati/salam


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 08:00:00 (GMT)
--------------------------------------------------

... incearca \"pasta de carne\"; nu vad de ce ar fii gresit,de vreme ce se spune pasta de mici , pasta de carnati, etc. si toata lumea stie despre ce e vorba.
salutu\'

rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 10

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Brät
compozitia, amestecul, ingredientele


Explanation:
daca reiese clar din text despre ce este vorba, poti sa folosesti un singur cuvant, ca nu cred sa existe pericolul sa nu se inteleaga, mai ales ca "fertige Brat" ma face sa cred ca s-a descris inainte procesul de amestecare, dupa care iti spune ca rezultatul poti sa-l scoti din vas. Compozitie este destul de des folosit in retetele romanesti, daca imi aduc bine aminte

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bradt


Explanation:
"Bradtul este o pasta de legatura cu caracteristici de adezivitate si vascozitate care se utilizeaza ca parte componenta la fabricarea mezelurilor cu structura omogena sau eterogena, carora le asigura consistenta, elasticitate, suculenta.
Bradtul se obtine prin tocarea mecanica fina a carnii, in special a carnii de bovina, cu ajutorul masininlor de tocat fin (cutere, masini cu cutite si site, mori coloidale)dupa o prealabila maruntire la volf prin sita de 3 mm."
"Procesarea industriala a carnii" de Constantin Banu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 15:07:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Sotul meu este consultant tehnic in industia carnii si mi-a dat aceasta varianta, cea mai des folosita.

xxxioanas
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Mersi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natuschka: http://www.globus.home.ro/articole/15_Defectele senzoriale a...
5 hrs