KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Biß

Romanian translation: consistenta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Biß
Romanian translation:consistenta
Entered by: Paraschiva Bloju

07:50 Dec 15, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Biß
Festerer „Biß“ der Fertigware.

Se refera la mezeluri, inteleg ce inseamna, dar nu imi vine o idee buna pt traducere. Va multumesc anticipat!
Paraschiva Bloju
Romania
consistenta
Explanation:
consistenta mai ferma. Tot din cartea lui C. Banu, capitolul "Consistenta carnii".
Selected response from:

xxxioanas
Grading comment
Mersi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4consistentaxxxioanas
3 +1consistenta mai dura
Elvira Stoianov


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Biß
consistenta mai dura


Explanation:
eventual.
o sa ma mai gandesc, dar acum am predare in 10 minute

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: consistenta "mai mare" sau "mai ridicata"
1 hr

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
consistenta


Explanation:
consistenta mai ferma. Tot din cartea lui C. Banu, capitolul "Consistenta carnii".

xxxioanas
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Mersi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
48 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
9 hrs

agree  Herbert2
9 hrs

agree  Anca Nitu: consistenta ferma
2 days 8 hrs