KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Plockwurst

Romanian translation: plockwurst


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Plockwurst
Romanian translation:plockwurst
Entered by: Cristina Moldovan do Amaral

09:55 Dec 19, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Plockwurst
Mett-, Tee-, Cervelatwürste, Plockwürste, Salami.
Este vorba despre salamuri crude.
Paraschiva Bloju
Romania
Plockwurst
Explanation:
L-as lasa ca atare, asa cum s-a pastrat si Leberwurst in limba romana. Doar o sugestie...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 40 mins (2003-12-20 01:36:55 GMT)
--------------------------------------------------

A propos, astazi am fost la cumparaturi si am vazut ca si americanii ii spun tot plockwurst.
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
Multumesc!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +1Plockwurst
Cristina Moldovan do Amaral
2German sausageNatuschka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
German sausage


Explanation:
Vielleicht waere das hilfreich:
Beschreibung: Fein gekörnte, edel gewürzte Rohwurst. Das Geschmackserlebnis für wahre Genießer.
http://www.messner-wurst.at/db.php3?artnr=3663

FR: andouille (sausage)
- saucisson de Montagne
EN: chitterlings (i)
- German sausage


    Reference: http://www.xs4all.nl/~margjos/boerenme.htm
Natuschka
Netherlands
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 3

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
Plockwurst


Explanation:
L-as lasa ca atare, asa cum s-a pastrat si Leberwurst in limba romana. Doar o sugestie...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 40 mins (2003-12-20 01:36:55 GMT)
--------------------------------------------------

A propos, astazi am fost la cumparaturi si am vazut ca si americanii ii spun tot plockwurst.

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 246
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: si eu as face la fel ca nu am auzit de vreo denumire specifica in lb romana pt acest carnat
10 hrs
  -> multumesc, Anca. Sarbatori fericite!