KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Rissefreiheit

Romanian translation: rezistenta la fisura


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rissefreiheit
Romanian translation:rezistenta la fisura
Entered by: Bogdan Burghelea

15:49 Dec 27, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Rissefreiheit
Bei besonderen Anforderungen an die Rissefreiheit eines Bauwerkes, ist der Einfluss einer nach der verlängerten Verarbeitungszeit stärkeren Wärmeentwicklung durch schnellere Hydratation zu berücksichtigen.
Cristina Anghel
Romania
rezistenta la fisura
Explanation:
Este un dictionar extraordinar, indispensabil pentru traducerile tehnice din germana.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri.
Imi pare rau ca v-am chinuit de sarbatori, dar dictionarul pe care il am eu este mai "prostut".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rezistenta la fisura
Bogdan Burghelea
4lipsa de crapaturi
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lipsa de crapaturi


Explanation:
calitatea de a nu avea crapaturi

'rissenfrei' inseamna fara crapaturi

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-12-27 16:08:14 GMT)
--------------------------------------------------

ai putea sa reformulezi: pentru ca o constructie/cladire sa nu aibe crapaturi...

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 246

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rezistenta la fisura


Explanation:
Este un dictionar extraordinar, indispensabil pentru traducerile tehnice din germana.


    Dictionar tehnic German-Roman, Ed. Tehnica, Bucuresti, 1966
Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 1236
Grading comment
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri.
Imi pare rau ca v-am chinuit de sarbatori, dar dictionarul pe care il am eu este mai "prostut".