KudoZ home » German to Serbian » Automotive / Cars & Trucks

Erstausrüster

Serbian translation: proizvođač originalne opreme


15:51 Apr 1, 2007
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / -
German term or phrase: Erstausrüster
-
milosch
Serbian translation:proizvođač originalne opreme
Explanation:
OEM (Original Equipment Manufacturer)
Selected response from:

Dejan Kostic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Proizvođač čiji se delovi ugrađuju fabrički
Saša Jovanović
4proizvođač originalne opremeDejan Kostic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Proizvođač čiji se delovi ugrađuju fabrički


Explanation:
Npr. kod nekih reklama za gume stoji da oni isporučuju gume koje se fabrički ugrađuju u neka vozila.

Saša Jovanović
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 56

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proizvođač originalne opreme


Explanation:
OEM (Original Equipment Manufacturer)

Dejan Kostic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala