KudoZ home » German to Serbian » Business/Commerce (general)

Detailhandelsgeschäft

Serbian translation: trgovina (prodavnica) na malo, maloprodajni lanac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Detailhandelsgeschäft
Serbian translation:trgovina (prodavnica) na malo, maloprodajni lanac
Entered by: MajaM

21:42 Jul 26, 2005
German to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Detailhandelsgeschäft
jasno mi je da je to sinonim za Einzelhandelsgeschäft, negde sam našla prodavnica na malo, ali sam gotovo sigurna da može i drugaèije. samo kako?
MajaM
trgovina (prodavnica) na malo
Explanation:
Rec Detailhandel je zastarela , umesto nje sada je u upotrebi Einzelhandel(prema DUDEN-u,"Wirtschaftszweig, der in Ladengeschäften dem Verbraucher Waren anbietet; Gesamtheit der Einzelhandelsgeschäfte , Gs. Großhandel). S druge strane Handelsgeschäft je "kaufmännischas Unternehmen (Einzel- oder Großhandelsunternehmen" (vidi DUDEN, das große Wörterbuch der deutschen Sprache in 6 Bänden).
Selected response from:

Zlatomir Zivkovic
Grading comment
to je i meni palo na pamet (v.g.), a na kraju sam, zbog konteksta, prevela kao maloprodajni lanac.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5trgovina (prodavnica) na malo
Zlatomir Zivkovic
4 +1veletrgovina
Tamara Sinobad


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Detailhandelsgeschäft
veletrgovina


Explanation:
znam da je na primer Metro Detailhandelsgeschäft, a kod nas ga nazivaju veletrgovina ili hiper market

Tamara Sinobad
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
8 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Detailhandelsgeschäft
trgovina (prodavnica) na malo


Explanation:
Rec Detailhandel je zastarela , umesto nje sada je u upotrebi Einzelhandel(prema DUDEN-u,"Wirtschaftszweig, der in Ladengeschäften dem Verbraucher Waren anbietet; Gesamtheit der Einzelhandelsgeschäfte , Gs. Großhandel). S druge strane Handelsgeschäft je "kaufmännischas Unternehmen (Einzel- oder Großhandelsunternehmen" (vidi DUDEN, das große Wörterbuch der deutschen Sprache in 6 Bänden).

Zlatomir Zivkovic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 10
Grading comment
to je i meni palo na pamet (v.g.), a na kraju sam, zbog konteksta, prevela kao maloprodajni lanac.