KudoZ home » German to Serbian » Business/Commerce (general)

Ausdruck, Abruf, Abschrift, Wiedergabe - izvod, kopija, prepis, ...?!

Serbian translation: Kopija, zahtev, prepis, izvod


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausdruck, Abruf, Abschrift, Wiedergabe
Serbian translation:Kopija, zahtev, prepis, izvod
Entered by: Radica Schenck

09:49 Oct 22, 2006
German to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Ausdruck, Abruf, Abschrift, Wiedergabe - izvod, kopija, prepis, ...?!
svi su ovi izrazi u jednoj tabeli i stoje jedan pored drugog. mislim da mi je potreban jos jedan dupli espresso da mi se mozak probudi. hvala na pomoci!

.Wiedergabe des aktuellen Registerinhalts. Abruf vom..., Amtlicher Ausdruck. Dieser Ausdruck gilt als beglaubigte Abschrift.
Radica Schenck
Germany
Kopija, zahtev, prepis, izvod
Explanation:
Wiedergabe... Kod nas se na zahtev dobija izvod iz npr. matične knjige rođenih . Pošto taj izvod ne treba da bude stariji od šest meseci, uvek se ponovo vadi kad god vam je potreban. Mislim da je to to.
Selected response from:

Jelena Bubalo
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Kopija, zahtev, prepis, izvod
Jelena Bubalo
2s.u.
jokerman


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kopija, zahtev, prepis, izvod


Explanation:
Wiedergabe... Kod nas se na zahtev dobija izvod iz npr. matične knjige rođenih . Pošto taj izvod ne treba da bude stariji od šest meseci, uvek se ponovo vadi kad god vam je potreban. Mislim da je to to.

Jelena Bubalo
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 7

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
s.u.


Explanation:
sudeci po recenicama koje ste naveli, evo nekoliko predloga:

ausdruck - [stampani] primerak

abruf - (moze) 'zahtev' (kao sto je navela Jelena) ili 'upit'

abschrift - prepis (opet kao sto je navela Jelena)

wiedergabe - sazetak (ako je kraci), kopija

hth

pozdrav

igor

jokerman
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat