KudoZ home » German to Serbian » Business/Commerce (general)

Warenwirtschaftssystem

Serbian translation: sistem robno-materijalnog knjigovodstva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Warenwirtschaftssystem
Serbian translation:sistem robno-materijalnog knjigovodstva
Entered by: Denis Mihajlovic

01:54 Dec 10, 2010
German to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Warenwirtschaftssystem
Ein Warenwirtschaftssystem (abgekürzt WWS oder WaWi) ist ein Modell zur Abbildung der Warenströme im Geschäftsprozess eines Unternehmens. Der Begriff wird überwiegend im Zusammenhang mit Software für Disposition und Logistik verwendet.

http://de.wikipedia.org/wiki/Warenwirtschaftssystem
Denis Mihajlovic
Germany
sistem robno-materijalnog knjigovodstva
Explanation:
Warenwirtschaft und Finanzbuchhaltung sind miteinander verbunden, aber auf keinen Fall gleiche Begriffe. Somit auch die Informationssysteme welche die die Ströme aufzeichnen.

Poslovni informacioni sistem kao širi pojam obuhvata sistem robno-materijalnog i finansijskog knjigovodstva, planiranje porudžbina i nabavku rezervnih delova, dispoziciju voznog parka, evidenciju kadrova, obračun plata itd.
Selected response from:

Miloš Jovanović
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sistem robno-materijalnog knjigovodstva
Miloš Jovanović
4 +1пословни информацијски систем
Mitko Jovanov


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
пословни информацијски систем


Explanation:






.

Mitko Jovanov
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragica Novaković: Saglasna, uz malu korekciju - poslovni informaCIONI sistem
1 hr
  -> :-))

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sistem robno-materijalnog knjigovodstva


Explanation:
Warenwirtschaft und Finanzbuchhaltung sind miteinander verbunden, aber auf keinen Fall gleiche Begriffe. Somit auch die Informationssysteme welche die die Ströme aufzeichnen.

Poslovni informacioni sistem kao širi pojam obuhvata sistem robno-materijalnog i finansijskog knjigovodstva, planiranje porudžbina i nabavku rezervnih delova, dispoziciju voznog parka, evidenciju kadrova, obračun plata itd.

Miloš Jovanović
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4