KudoZ home » German to Serbian » Engineering (general)

Lichtschranke

Serbian translation: fotolektrična barijera


15:42 Dec 5, 2010
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Lichtschranke
Eine Lichtschranke eignet sich zur Innenraumüberwachung, wie auch zur Außenüberwachung.
Eine Lichtschranke ist ein Infrarot-System, bei dem ein Sender einen periodischen IR-Impuls aussendet. Bei einer Unterbrechung des Strahls erkennt der Empfänger das Verschwinden des Signals und wertet das als Alarm aus.



http://www.google.de/products?hl=de&expIds=17259,27213,27744...
dstankovic
Germany
Serbian translation:fotolektrična barijera
Explanation:
Izraz "fotoelektrična barijera" sreće se kao prevod sa engleskog češće od svetlosne rampe, a može i svetlosna barijera. Ne nalazim nikakav pouzdan sajt na kome se koristi nijedna od ponuđenih varijanti, ali mi se lično rešenje "fotoelektrična barijera" najviše dopada.

Ja inače obično pišem jednostavno fotoćelija (što bi trebalo da i jeste glavna komponenta ovoga), jer retko gde postoji opasnost od nesporazuma.
Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4fotolektrična barijera
Sandra Milosavljevic-Rothe
5 +2svetlosna prepreka
sany
5Fotocelija
Radic Vojislav


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
fotolektrična barijera


Explanation:
Izraz "fotoelektrična barijera" sreće se kao prevod sa engleskog češće od svetlosne rampe, a može i svetlosna barijera. Ne nalazim nikakav pouzdan sajt na kome se koristi nijedna od ponuđenih varijanti, ali mi se lično rešenje "fotoelektrična barijera" najviše dopada.

Ja inače obično pišem jednostavno fotoćelija (što bi trebalo da i jeste glavna komponenta ovoga), jer retko gde postoji opasnost od nesporazuma.



    Reference: http://www.sah.rs/Senzori/FotocelijeOpis.html
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lidija68
40 mins

agree  Aleksandar Ristić
8 hrs

agree  dkalinic
13 hrs

agree  Sladjana
13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
svetlosna prepreka


Explanation:
Izvor: tehnički rječnik dipl. ing. Vlatko Dabac
Lichtschranke - svetlosna prepreka

Example sentence(s):
  • Infracrvena svjetlosna prepreka (str. 29)
  • Infrarot-Lichtschranke (S.5)

    Reference: http://www.nothnagel-haustechnik.de/media/downloads/ecohandb...
    Reference: http://www.nothnagel-haustechnik.de/media/downloads/ecohandb...
sany
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Da, to je takođe jedna od mogućnosti.
12 hrs
  -> Hvala Davore!

agree  Sladjana: Tako je!
13 hrs
  -> Hvala Slađana!

164 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Fotocelija


Explanation:
fotocelija 100%

Radic Vojislav
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 104