KudoZ home » German to Serbian » Engineering (general)

Pressnaht

Serbian translation: nemaju šavove/oštre rubove


13:06 Dec 6, 2010
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Pressnaht
Kamm der Kämme, gesägt, handbearbeitet, resistent gegen Säuren und Laugen, porenfreie Oberfläche und hitzebeständig, garantierte Hygiene.Zahnung und Konturen haben keine Pressnaht, die das Haar spleißt.
Denis Mihajlovic
Germany
Serbian translation:nemaju šavove/oštre rubove
Explanation:
….nemaju šavove (ja bih radije rekla – nemaju oštre rubove) koji mogu da oštete kosu

--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2010-12-06 20:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

kad se spoje 2 dela kalupa za češalj ne ostaje «šav» koji treba brusiti – verovatno su pronašli novi način kako da oblikuju plastiku
Selected response from:

lidija68
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ožiljak / bez ožiljka
sany
3nemaju šavove/oštre rubove
lidija68


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nemaju šavove/oštre rubove


Explanation:
….nemaju šavove (ja bih radije rekla – nemaju oštre rubove) koji mogu da oštete kosu

--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2010-12-06 20:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

kad se spoje 2 dela kalupa za češalj ne ostaje «šav» koji treba brusiti – verovatno su pronašli novi način kako da oblikuju plastiku

lidija68
Italy
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 20

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pressnaht / keine Pressnaht
ožiljak / bez ožiljka


Explanation:
Pressnaht=bez ožiljka
engl.press scar
http://www.linguee.com/german-english/translation/pressnaht....

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag4 Stunden (2010-12-07 17:40:12 GMT)
--------------------------------------------------

Izrada češljeva

www.godusa-visoko.com/web/index.php?option=com_content&view...


Example sentence(s):
  • ...onda na njima obicno ostaju oziljci u vidu udubljenja i na tim mjestima je rog uvijek tanji od ostale povrsine.

    Reference: http://www.godusa-visoko.com/web/index.php?option=com_conten...
sany
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 32