KudoZ home » German to Serbian » Engineering (general)

Zubehörteile

Serbian translation: Pribor


10:28 Feb 26, 2012
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Zubehörteile
Ersatz- und Zubehörteile, die nicht von der Firma CSI geliefert wurden, sind auch nicht von der Firma CSI geprüft und freigegeben.
Denis Mihajlovic
Germany
Serbian translation:Pribor
Explanation:
Rezervni delovi i pripadajuci pribor...
Selected response from:

Olgica Pavlovic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Pribor
Olgica Pavlovic
5delovi pribora, pribordkalinic


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Pribor


Explanation:
Rezervni delovi i pripadajuci pribor...


    Reference: http://www.ugovori.rs/Ugovor-o-prodaji-robe-po-komadu.html
Olgica Pavlovic
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Olgica, sad videh tvoj odgovor. Potvrđujem.
1 min

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
delovi pribora, pribor


Explanation:
Obično su to delovi pribora, a zavisno od konteksta može da bude pribor. U tvom slučaju se radi o delovima pribora.

Example sentence(s):
  • Firma CSI ne proverava ni ne odobrava rezervne delove ili delove pribora koje nije dostavila.
dkalinic
Native speaker of: Croatian