KudoZ home » German to Serbian » Engineering: Industrial

Fernabfrage

Serbian translation: daljinsko očitavanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fernabfrage
Serbian translation:daljinsko očitavanje
Entered by: Darko Kolega

11:17 Feb 3, 2012
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Lackierungsanlage
German term or phrase: Fernabfrage
Druckmessgerät für Anzeige Rücklaufdruck bzw. Leckageüberwachung (Anzeige vor-Ort / Fernabfrage),
Rücklaufdruckregler (Rücklaufdruck manuell vor-Ort einstellbar

evo zadnjeg pacijenta koji mi stvara problem...hvala na prijedlogu
Darko Kolega
Croatia
daljinsko očitavanje
Explanation:
iskustvo
Selected response from:

Saša Jovanović
Serbia
Grading comment
hvala kolega
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1daljinsko očitavanje
Saša Jovanović
5daljinski odziv
Radic Vojislav
3daljinski pristup
lidija68


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
daljinsko očitavanje


Explanation:
iskustvo

Saša Jovanović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36
Grading comment
hvala kolega

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
30 mins

neutral  Radic Vojislav: Fernablesung - daljinsko očitavanje /... den Stand eines Messgerätes feststellen: den Stromzähler a.; b) die verbrauchte Menge, die [zurückgelegte] Entfernung o.Ä. an einem Messgerät feststellen: Strom, die Entfernung a.
2 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
daljinski pristup


Explanation:
lokalni i daljinski pristup podacima

praktično podaci se mogu videti tu na licu mesta kao i uz pomoć daljinskog pristupa (kao remote access) npr. na nekom kompjuteru u komandnoj sali

lidija68
Italy
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 28

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
daljinski odziv


Explanation:
daljinski odziv


daljinski odziv

…( elektronskim putem) - na upit nekog udaljenog elektro uređaja
područje -elektrotehnika


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-02-03 14:26:21 GMT)
--------------------------------------------------

Ako neki udaljeni aparat konsultujemo koliki je pritisak, ili stanje dopunjenosti, ili neki drugi aparat- to ne znači da već tada imamo tražene vrednosti. Njegov signal mora da se konvertuje da bi nama bio vidljiv u obliku numeričke vrednosti.
Dakle u pitanju je reagovanje aparata, a to se u elektronici stručno naziva : daljinski odziv

Radic Vojislav
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 132