KudoZ home » German to Serbian » Human Resources

Kaufmann für Spedition

Serbian translation: agencijsko-špediterski tehničar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kaufmann für Spedition
Serbian translation:agencijsko-špediterski tehničar
Entered by: Denis Mihajlovic

14:19 Feb 18, 2012
German to Serbian translations [PRO]
Human Resources
German term or phrase: Kaufmann für Spedition
http://de.wikipedia.org/wiki/Kaufmann_für_Spedition_und_Logi...
Denis Mihajlovic
Germany
agencijsko-špediterski tehničar
Explanation:
iskustvo

--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2012-02-18 18:14:34 GMT)
--------------------------------------------------

Vidi ovo

http://www.cso.edu.me/Produkcija CSOa/Obrazovni programi/Obr...
Selected response from:

Saša Jovanović
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1agencijsko-špediterski tehničar
Saša Jovanović
5 -1Špediter
Olgica Pavlovic


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Špediter


Explanation:
Špediter je stručnjak za međunarodni transport svih vrsta roba. On savetuje svoje klijente koji prevoz da koriste – vazdušni, drumski, željeznički ili pomorski, u zavisnosti od vrste i količine robe koja se prevozi. Kada prihvati neki posao, on se ugovorom obaveže da će po određenoj ceni, i u svemu prema propisima o carinskom postupku, isporučiti robu u ispravnom stanju na odredišno mesto i u predviđenom roku. Učestvuje u carinskim pregledima robe koju obavlja inspekcijska služba.
U srpskoj jeziku i poslovanju je ovaj izraz uprošćen i koristi se u isto vreme i za preduzeća koja ove usluge vrše i za pojedinačna lica.


    Reference: http://www.openunsubotica.rs/skola-zanimanja/obrazovanje-sko...
Olgica Pavlovic
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Nije jer se u nemačkom za špeditera koristi Spediteuer, a ovde je reč o Kaufmann für Spedition.
20 hrs
  -> Poštovani kolega, Vaša argumentacija je na mestu ukoliko postoji suštinska razlika između ova dva pojma i ukoliko postoji pravilo da se 3 reči ne mogu prevesti jednom. U Beogradu i okolini se ovo zvanje zove "Špediter" i formalno i u svakodnevnom govoru.

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
agencijsko-špediterski tehničar


Explanation:
iskustvo

--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2012-02-18 18:14:34 GMT)
--------------------------------------------------

Vidi ovo

http://www.cso.edu.me/Produkcija CSOa/Obrazovni programi/Obr...

Saša Jovanović
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Da, tako je.
20 hrs