KudoZ home » German to Serbian » Law (general)

Urkundsbeamte

Serbian translation: ovlašteni službenik pisarnice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Urkundsbeamte
Serbian translation:ovlašteni službenik pisarnice
Entered by: Radica Schenck

19:43 Oct 27, 2006
German to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Urkundsbeamte
Justizangestellte - Urkundsbeamte der Geschäftsstelle

interesuje me kako vi prevodite Urkundsbeamte?
Radica Schenck
Germany
ovlašteni službenik pisarnice
Explanation:
Inače je doslovan prijevod "službenik ovlašten za izdavanje isprava", ali se obično prevodi kao ovlašteni službenik pisarnice.
Selected response from:

dkalinic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ovlašteni službenik pisarnicedkalinic
3Sudski namještenikmilosch


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sudski namještenik


Explanation:
Ja vam predlazem da pogledate ovo sto sledi:

PRAVILNIK
o sudskim službenicima i namještenicima (Hrvatska 2001.)/ sudski slućbenik


Sudski službenici su zaposlenici visoke, više ili srednje struč­ne spreme u sudovima koji kao redovito zanimanje obavljaju stručne i uredske poslove utvrđene člankom 74. st. 1. Zakona o sudovima i Sudskim poslovnikom (»Narodne novine« br. 80/97 i 20/98).



Sudski namještenici su zaposlenici srednje i niže stručne spreme koji u sudovima obavljaju tehničke poslove utvrđene člankom 74. st. 1. Zakona o sudovima, kao i druge pomoćne poslove potrebne za pravodobno i kvalitetno obavljanje poslova iz djelokruga tijela sudbene vlasti.
---------------
mozda bi hrvatski ekvivalent bio "sudski namještenik", ali nisam siguran...


milosch
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 15

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ovlašteni službenik pisarnice


Explanation:
Inače je doslovan prijevod "službenik ovlašten za izdavanje isprava", ali se obično prevodi kao ovlašteni službenik pisarnice.

dkalinic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 11