KudoZ home » German to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

Pleuel

Serbian translation: klipnjača


11:00 Nov 21, 2008
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Makaze za zivu ogradu
German term or phrase: Pleuel
Recenica glasi:

Messerantrieb über Exzenterrad und Pleuel in hochwertigstem Magnesium-Gehäuse.

Sta tacno znaci "Pleuel"? Da li je to mozda klip?

Poerd ovog pitanja, moje sporedno pitanje bi bilo - da li se ovde zaista radi o magnezijumskom kucistu? Znam za kucista od mesinga, raznih celika i legura, ali nikada nsiam cula da postoje kucista koja su od magnezijuma?!

Unpared puno hvala na predlozima i odgovorima!
Sladjana
Montenegro
Serbian translation:klipnjača
Explanation:
Pogledajte sajtove

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2008-11-21 12:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/zrakoplovstvo/klipni_moto... izvinite ali klip i klipnjača su dve različite stvari, to jest klipnjača povezuje klip i radilicu

i evo slike jednog connection road
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.gmpartsdirect...
Selected response from:

Saša Jovanović
Serbia
Grading comment
Hvala na odgovoru i dodatnim komentarima! Pretpostavila sam da je to klipnjaca ili kip, ali sam se htela osigurati! Herzlichen Dank! :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3klipnjača
Saša Jovanović
5vrat klipa
Bojanstven


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vrat klipa


Explanation:
To je vrat klipa (na engleskom connecting rod), poluga koja spaja radilicu i klip (klipnjaču) i nosi gotovo najveće opterećenje u motoru.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-11-21 11:32:15 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon, u pitanju je klipnjača, poluga koja povezuje radilicu i klip!


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Pleuel
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Connecting_rod
Bojanstven
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
klipnjača


Explanation:
Pogledajte sajtove

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2008-11-21 12:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/zrakoplovstvo/klipni_moto... izvinite ali klip i klipnjača su dve različite stvari, to jest klipnjača povezuje klip i radilicu

i evo slike jednog connection road
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.gmpartsdirect...


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Pleuel
    Reference: http://www.blog.hr/print/id/1615165139/klipovi-i-klipnjaca.h...
Saša Jovanović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hvala na odgovoru i dodatnim komentarima! Pretpostavila sam da je to klipnjaca ili kip, ali sam se htela osigurati! Herzlichen Dank! :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Csaba Putz: Standardni pojam koji bi trebao da se nalazi u svakom tehničkom rečniku. Magnezijum se koristi i za izradu kućišta jer je lak i čvrst, često kao zamena za plastiku.
3 hrs

agree  Goran Tasic
6 hrs

agree  Dejan Kostic
10 hrs