KudoZ home » German to Serbian » Retail

Verleihgeschäft

Serbian translation: iznajmljivanje/davanje u (operativni) zakup


10:22 Nov 22, 2008
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Retail
German term or phrase: Verleihgeschäft
So einfach läßt sich ein Profi-Vertikutierer transportieren – auch ein überzeugender Vorteil im Verleihgeschäft.

Treba mi srpska rec za "Verleihgeschäft".

Hvala!
Sladjana
Montenegro
Serbian translation:iznajmljivanje/davanje u (operativni) zakup
Explanation:
Ili event. 'delatnost iznajmljivanja' u ovom kontekstu. 'Lizing' bi takodje mogla da bude opcija.
Selected response from:

Dejan Kostic
Serbia
Grading comment
"Davanje u zakup" je jasnije. Hvala Dejane!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4LeasingAleksandra Jakovljevic
3iznajmljivanje/davanje u (operativni) zakupDejan Kostic


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Leasing


Explanation:
Verleihgeschaeft = delatnost koja obuhvata servise iznajmljivanja proizvoda kao sto su rent-a-car agencije , videoteke , itd.

Example sentence(s):
  • Im Verleihgeschaeft der Autobranche profitieren die Leasingagenturen am meisten ...
Aleksandra Jakovljevic

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
iznajmljivanje/davanje u (operativni) zakup


Explanation:
Ili event. 'delatnost iznajmljivanja' u ovom kontekstu. 'Lizing' bi takodje mogla da bude opcija.

Dejan Kostic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
"Davanje u zakup" je jasnije. Hvala Dejane!