KudoZ home » German to Serbian » Science (general)

Antriebsspindel

Serbian translation: pogonsko vreteno


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Antriebsspindel
Serbian translation:pogonsko vreteno
Entered by: Denis Mihajlovic

01:44 Dec 7, 2010
German to Serbian translations [PRO]
Social Sciences - Science (general)
German term or phrase: Antriebsspindel
Am freien Ende der Antriebsspindel ist eine Werkzeugaufnahme zum lösbaren Festlegen eines Werkzeuges, insbesondere eines Schleiftellers, vorgesehen.
Denis Mihajlovic
Germany
pogonsko vreteno
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2010-12-07 07:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

Imaju automatski zatvarač kućišta, pogonsko vreteno izrađeno je od hladno deformisanog nerđajućeg čelika. Klin zasuna je potpuno zaštićen elastomernom gumom ...
Selected response from:

Dragomir Perovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pogonsko vreteno
Dragomir Perovic
3 -1pogonsko vratilo/vreteno, pogonska osovina
lidija68


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
pogonsko vratilo/vreteno, pogonska osovina


Explanation:

Antrieb – pokretanje, pogon
Spindel –vreteno, vratilo
tehnički , D. Simić

Direction of rotation same as machine spindle / senso di rotazione uguale al mandrino / Drehrichtung gleich wie Antriebsspindel
http://www.triaxisplus.com.br/produtos/LINHA_P_download.pdf


lidija68
Italy
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Nije ni pogonsko vratilo ni pogonska osovina. Prvo je na nemačkom "Antriebswelle", a drugo "Antriebsachse". Pogonsko vreteno jeste.
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pogonsko vreteno


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2010-12-07 07:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

Imaju automatski zatvarač kućišta, pogonsko vreteno izrađeno je od hladno deformisanog nerđajućeg čelika. Klin zasuna je potpuno zaštićen elastomernom gumom ...

Dragomir Perovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Tako je, Dragomire
1 hr
  -> Hvala najlepše!