KudoZ home » German to Slovak » Chemistry; Chem Sci/Eng

Begutachtungsausschuss

Slovak translation: posudkový výbor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Begutachtungsausschuss
Slovak translation:posudkový výbor
Entered by: Janka Havlickova Credence s.r.o.

19:00 Nov 27, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Begutachtungsausschuss
Begutachtungsausschuss der Österreichischen Gesellschaft für Hygiene, Mikrobiologie und Präventivmedizin

(betreffend Erstellung einer Expertise über die Anerkennung der sachlichen Eignung von Stoffen, Zubereitungen, Gebrauchsgegenständen und Verfahren für hygienische, mikrobiologische und präventivmedizinische Zwecke.)
Janka Havlickova Credence s.r.o.
Slovakia
posudkový výbor
Explanation:
Výbor, ktorý kolektívne posudzuje isté odborné otázky.
Selected response from:

Jan Szelepcsenyi, PhD
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1posudkový výbor
Jan Szelepcsenyi, PhD
4schvaľovací výbor
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4výbor znalcovJuraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
výbor znalcov


Explanation:
príp. znalecký výbor

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: Dakujem pekne.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
posudkový výbor


Explanation:
Výbor, ktorý kolektívne posudzuje isté odborné otázky.


    Reference: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
Jan Szelepcsenyi, PhD
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Dakujem pekne.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rudolf Smehyl: to je pekná odpoved
1 hr
  -> Ďakujem! Je to jedna z možných a používaných alternatív...

2 days17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schvaľovací výbor


Explanation:
aj zase takto

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Dakujem!