KudoZ home » German to Slovak » Engineering (general)

Karteikoffer

Slovak translation: kufrík na kartotečné lístky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Karteikoffer
Slovak translation:kufrík na kartotečné lístky
Entered by: Erich Szabo

17:12 Nov 3, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Karteikoffer
AJ preklad: INDEX CARD CASE
Erich Szabo
Slovakia
kufrík na kartotečné lístky
Explanation:
Podľa mňa je to skoro na betón tento:

http://www.promotionalpromo.com/Custom-made/Frosted-Index-Ca...

Sedí naň ako uliaty aj nemecký názov "Karteikoffer"
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kufrík na kartotečné lístky
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3kufrík na kartičky
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3registračný kufor / kufor na spisy
Edgar Baradlai


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
registračný kufor / kufor na spisy


Explanation:
analog:
Karteischrank - registračná skriňa / skriňa na spisy

Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 59

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.: A odkedyže sa spisy uchovávajú v kufroch? :-)
1 day15 hrs
  -> Danke, das stimmt. "kufrík"

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kufrík na kartičky


Explanation:
ja zase tato jednoducho :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2013-11-05 09:05:17 GMT)
--------------------------------------------------

Dakujem za upozornenie Erich, moja chyba, ospravedlnujem sa. Opravujem na kufrik (puzdro) na dokumenty.

http://www.thetutorwhisperer.com/caliber-index-card-case/

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2013-11-05 09:07:56 GMT)
--------------------------------------------------

alebo ešte lepšie na "kufrík na kartotečné lístky"

http://www.promotionalpromo.com/Custom-made/Frosted-Index-Ca...

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158
Notes to answerer
Asker: Vďaka za odpoveď, ale je to Karteikoffer, nie Kartenkoffer, nezamenili ste si tie slová?


1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kufrík na kartotečné lístky


Explanation:
Podľa mňa je to skoro na betón tento:

http://www.promotionalpromo.com/Custom-made/Frosted-Index-Ca...

Sedí naň ako uliaty aj nemecký názov "Karteikoffer"

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edgar Baradlai
22 hrs
  -> Dakujem Edgar!