KudoZ home » German to Slovak » Engineering (general)

Schraubkappeneinheit

Slovak translation: Jednotka krytiek na skrutky


15:53 Nov 5, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Schraubkappeneinheit
AJ preklad: SCREW CAP UNIT
Erich Szabo
Slovakia
Slovak translation:Jednotka krytiek na skrutky
Explanation:
takto to podľa mňa bude najbližišie pôvodnému významu

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2013-11-07 06:12:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Erich
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Jednotka krytiek na skrutky
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 +1jednotka skrutkového uzáveru
Edgar Baradlai


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
jednotka skrutkového uzáveru


Explanation:
*

Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 59

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavol Fulec: Viď tiež: http://www.syr.de/index.asp?art=heizungsarmaturen&area=diffe... ekvivalentné možnosti prekladu viď: http://webslovnik.zoznam.sk/nemecko-slovensky/Schraubkappe
19 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jednotka krytiek na skrutky


Explanation:
takto to podľa mňa bude najbližišie pôvodnému významu

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2013-11-07 06:12:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Erich

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158