KudoZ home » German to Slovak » Engineering (general)

Aufhärtefilter

Slovak translation: vytvrdzovací filter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Aufhärtefilter
Slovak translation:vytvrdzovací filter
Entered by: Erich Szabo

13:07 Nov 7, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Aufhärtefilter
AJ preklad: HARDENING FILTER

Myslím, že sa jedná o akváriový filter, ale je to len odhad.
Erich Szabo
Slovakia
vytvrdzovací filter
Explanation:
alebo takto
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vytvrdzovací filter
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3filter na zvýšenie tvrdosti
Pavol Fulec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
filter na zvýšenie tvrdosti


Explanation:
Anglicko ruský slovník:
http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&s=hardening&sc=430&l1=1&...
hardening filter = фильтр для увеличения жесткости = filter na zvýšenie tvrdosti


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&s=hardening&sc=430&l1=1&...
Pavol Fulec
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 82

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vytvrdzovací filter


Explanation:
alebo takto

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158