KudoZ home » German to Slovak » Engineering (general)

Planhalter

Slovak translation: Držiak na dokumenty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Planhalter
Slovak translation:Držiak na dokumenty
Entered by: Erich Szabo

16:45 Nov 7, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Planhalter
AJ preklad: CHART HOLDER
Erich Szabo
Slovakia
Držiak na dokumenty
Explanation:
Planhalter:
https://www.google.de/search?q=Planhalter&tbm=isch&tbo=u&sou...


Držiak na dokumenty - Univerzálne použitie, keďže dokument zahŕňa plány, projekty, grafy a pod.

Patria sem držiaky na monitor, závesné držiaky alebo napr takýto:

http://www.officedepot.sk/a/sku/business/Drziak-dokumentov-e...

Je tažké nájsť ten najvhodnejší preklad bez kontextu

Alebo visiaci držiak na dokumenty:
http://www.proauto-obchod.sk/inshop/katalog/vozik-s-naradim/...

Neviem prečo je v odkaze y.

Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Držiak na dokumenty
Kristian Madar
4držiak plánov
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3držiak nákresov/máp/schém
Pavol Fulec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Držiak na dokumenty


Explanation:
Planhalter:
https://www.google.de/search?q=Planhalter&tbm=isch&tbo=u&sou...


Držiak na dokumenty - Univerzálne použitie, keďže dokument zahŕňa plány, projekty, grafy a pod.

Patria sem držiaky na monitor, závesné držiaky alebo napr takýto:

http://www.officedepot.sk/a/sku/business/Drziak-dokumentov-e...

Je tažké nájsť ten najvhodnejší preklad bez kontextu

Alebo visiaci držiak na dokumenty:
http://www.proauto-obchod.sk/inshop/katalog/vozik-s-naradim/...

Neviem prečo je v odkaze y.



Kristian Madar
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 97

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edgar Baradlai: eventiell "držiak dokumentov"
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
držiak nákresov/máp/schém


Explanation:
možnosť prekladu podľa konkrétneho použitia, pomôcky:
anglicko-slovenský slovník:
http://webslovnik.zoznam.sk/anglicko-slovensky/chart
nemecko-slovenský slovník:
http://webslovnik.zoznam.sk/nemecko-slovensky/plan

Príklady s obrázkami:
http://www.giess-iv.de/giess15/index.php/buerotechnik/planha...
http://www.leuwico.com/bueromoebel/buero_moebel/bueromoebel_...
Planhalter = držiak nákresov/máp/schém
v tomto prípade by som použil univerzálny preklad:
Planhalter = držiak nákresov


    Reference: http://www.giess-iv.de/giess15/index.php/buerotechnik/planha...
    Reference: http://www.leuwico.com/bueromoebel/buero_moebel/bueromoebel_...
Pavol Fulec
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 82

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
držiak plánov


Explanation:
a ja zas takto, úplne jednoducho, jak mi zobák narosteu :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158