KudoZ home » German to Slovak » Engineering (general)

Zaungerät

Slovak translation: napájacie zariadenie elektrických ohrád/zdroj pre napájanie elektrických ohrád


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zaungerät
Slovak translation:napájacie zariadenie elektrických ohrád/zdroj pre napájanie elektrických ohrád
Entered by: Erich Szabo

12:17 Nov 13, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Zaungerät
Ide o agrotechniku. Nie som si úplne istý, či sa jedná o "elektrický ohradník".
Erich Szabo
Slovakia
napájacie zariadenie elektrických ohrád/zdroj pre napájanie elektrických ohrád
Explanation:
Odkaz na preklad z nemčiny do slovenčiny:
http://www.omtshop.hu/upload/Betriebsanweisung_85053_farmerN...
Zaungerät = napájacie zariadenie elektrických ohrád

Používanie výrazu elektrická ohrada v slovenčine:
https://www.google.sk/#q="elektrická ohrada"
resp:
https://www.google.sk/#q="napájacie zariadenia elektrických ...
napájacie zariadenia elektrických ohrád

Alternatívny preklad:
https://www.google.sk/#q="zdroj pre napájanie elektrických o...
Zaungerät = zdroj pre napájanie elektrických ohrád
Selected response from:

Pavol Fulec
Slovakia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4elektrický ohradník
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3napájacie zariadenie elektrických ohrád/zdroj pre napájanie elektrických ohrád
Pavol Fulec


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napájacie zariadenie elektrických ohrád/zdroj pre napájanie elektrických ohrád


Explanation:
Odkaz na preklad z nemčiny do slovenčiny:
http://www.omtshop.hu/upload/Betriebsanweisung_85053_farmerN...
Zaungerät = napájacie zariadenie elektrických ohrád

Používanie výrazu elektrická ohrada v slovenčine:
https://www.google.sk/#q="elektrická ohrada"
resp:
https://www.google.sk/#q="napájacie zariadenia elektrických ...
napájacie zariadenia elektrických ohrád

Alternatívny preklad:
https://www.google.sk/#q="zdroj pre napájanie elektrických o...
Zaungerät = zdroj pre napájanie elektrických ohrád


    Reference: http://www.omtshop.hu/upload/Betriebsanweisung_85053_farmerN...
Pavol Fulec
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 82

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektrický ohradník


Explanation:
ja by som sa prihovoril radsej za ten ohradník:
lebo napr.:
http://www.purovivo.de/garten/gartenbau/zaun/weidezaungeraet...


Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158