KudoZ home » German to Slovak » Finance (general)

Steuerinduzierte Finanzierung

Slovak translation: daňami vyvolané financovanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Steuerinduzierte Finanzierung
Slovak translation:daňami vyvolané financovanie
Entered by: Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.

10:14 Aug 21, 2014
German to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Steuerinduzierte Finanzierung
Je to jedez zo spôsobov podnikania veľkopodnikov

Daňami indukované financovanie ????

Ďakujem
Kristian Madar
Slovakia
daňami vyvolané financovanie
Explanation:
ja by som dal takto

--------------------------------------------------
Note added at 13 days (2014-09-04 05:11:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Kristian
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2daňami vyvolané financovanie
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
2daňovo indukované financovanie
Rudolf Smehyl


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
daňovo indukované financovanie


Explanation:
nakoľko existuje niekoľko ekonomických pojmov v tomto spojení

indukované investície
indukované príčiny a pod.


Rudolf Smehyl
Germany
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
daňami vyvolané financovanie


Explanation:
ja by som dal takto

--------------------------------------------------
Note added at 13 days (2014-09-04 05:11:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Kristian

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Karoli
1 hr
  -> Dakujem Vladimir

agree  jurajvajda: hej, bude tam asi niečo financované kvôli zníženiu základu dane a tým aj dane ako také. Takže daňami vyvolané financovanie.
4 days
  -> Dakujem Juraj