KudoZ home » German to Slovak » Other

Auszug aus dem Trauregister

Slovak translation: výpis z matriky sobášených


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Auszug aus dem Trauregister
Slovak translation:výpis z matriky sobášených
Entered by: xxxharald1

10:20 Dec 30, 2003
German to Slovak translations [Non-PRO]
German term or phrase: Auszug aus dem Trauregister
Auszug aus dem Trauregister (Dokument)
xxxharald1
výpis z matriky sobášených
Explanation:
Vzory podkladov na vyhotovenie úradného výpisu z matrík

a. výpis z matriky pokrstených/narodených
b. výpis z matriky sobášených
c. výpis z matriky zomretých

Selected response from:

Pro Lingua
Grading comment
Danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Vypis z matriky sobasov
Andrea Moser
4výpis z matriky sobášených
Pro Lingua


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Vypis z matriky sobasov


Explanation:
vypis z matriky sobasov

Andrea Moser
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
výpis z matriky sobášených


Explanation:
Vzory podkladov na vyhotovenie úradného výpisu z matrík

a. výpis z matriky pokrstených/narodených
b. výpis z matriky sobášených
c. výpis z matriky zomretých




    Reference: http://www.civil.gov.sk/snarchiv/Usmernenie_ARSP.htm
Pro Lingua
Native speaker of: Slovak
PRO pts in pair: 141
Grading comment
Danke