KudoZ home » German to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

Dachspriegel

Slovenian translation: strešna prečka ali strešna nosilna prečka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dachspriegel
Slovenian translation:strešna prečka ali strešna nosilna prečka
Entered by: dkalinic

11:09 Feb 11, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Dachspriegel
Bohrungen in der Aufnahmeplatte der Dachspriegel können ab Werk nicht abgedichtet sein.
dkalinic
strešna prečka ali strešna nosilna prečka
Explanation:
strešna nosilna prečka
DE: Dachspriegl, Dachbügel
EN: roof bow
strešna nosilna prečka
strešna nosilna prečka: če je v besedilo izrazit poudarek na večjo varnost in togost karoserije

Sliki spodaj prikazujeta primer prečke
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
Hvala, Tjaša. To bo to.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5strešna prečka ali strešna nosilna prečka
Tjasa Kuerpick
3stresni locenjUrska Longer
1strešni lokmirjana_d


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
strešni lok


Explanation:
Samo ugibam

mirjana_d
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stresni locenj


Explanation:
locenj na strehi;

zasledila sem tudi ze "locen" =drzaj iz lokasto ukrivljene palice...po mojem je to ista stvar, nisem pa cisto 100%

Ne vem pa ce bi pasal moj odgovor v sirsi kontekst, ki ga imate.

Urska Longer
Austria
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Ne, Urška, locenj zagotovo ne bo.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
strešna prečka ali strešna nosilna prečka


Explanation:
strešna nosilna prečka
DE: Dachspriegl, Dachbügel
EN: roof bow
strešna nosilna prečka
strešna nosilna prečka: če je v besedilo izrazit poudarek na večjo varnost in togost karoserije

Sliki spodaj prikazujeta primer prečke


    Reference: http://www.7-forum.com/news/2006/x5/x5_karosserie_p0029170-c...
    Reference: http://www.ssabtunnplat.com/upload/Bilder/pressreleaser/hogh...
Tjasa Kuerpick
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Hvala, Tjaša. To bo to.