KudoZ home » German to Slovenian » Chemistry; Chem Sci/Eng

HW: Phlegmatisierung ADJ: phlegmatisiert

Slovenian translation: flegmatizacija - flegmatiziran


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Phlegmatisierung - phlegmatisiert
Slovenian translation:flegmatizacija - flegmatiziran
Entered by: sLOVEnia

09:52 Nov 24, 2008
German to Slovenian translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: HW: Phlegmatisierung ADJ: phlegmatisiert
Aluminiumpulver (phlegmatisiert und entaromatisiert);

Die Eigenschaften des Aluminiumpulvers sind durch
die Phlegmatisierung verändert.
sLOVEnia
Austria
flegmatizacija/flegmatiziran
Explanation:
V slovenščini precej nepoznan termin; pomeni preprosto, da se določena snov z dodatkom druge snovi naredi bolj stabilna, manj volatilna oz. eksplozivna.
Selected response from:

Dusan Rabrenovic
Slovenia
Grading comment
Hvala za hiter in izčrpen odgovor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1flegmatizacija/flegmatiziran
Dusan Rabrenovic
1desensibilizationmirjana_d


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
desensibilization


Explanation:
eden od možnih prevodov za Phlegmatisierung naj bi bil desensibilization (mogoče v smislu zmanjšanja občutljivosti), ampak to je samo ideja in povsem nepreverjena!!!

mirjana_d
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
flegmatizacija/flegmatiziran


Explanation:
V slovenščini precej nepoznan termin; pomeni preprosto, da se določena snov z dodatkom druge snovi naredi bolj stabilna, manj volatilna oz. eksplozivna.

Example sentence(s):
  • flegmatizacija heksogena/flegmatiziran heksogen

    Reference: http://www.unece.org/trans/doc/2008/ac10c3/ST-SG-AC10-C3-200...
Dusan Rabrenovic
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala za hiter in izčrpen odgovor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vito Smolej: gl (hrvaške) MSDS reference (google za flegmatiziran prah)
5 mins