KudoZ home » German to Slovenian » Construction / Civil Engineering

Schlagregen, auch schlagregen-sicher

Slovenian translation: Dež z vetrom, varno pred dežjem z vetrom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schlagregen, auch schlagregen-sicher
Slovenian translation:Dež z vetrom, varno pred dežjem z vetrom
Entered by: Andrej Fric

08:52 Nov 7, 2013
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Izolacija stavbne lupine
German term or phrase: Schlagregen, auch schlagregen-sicher
Gre za dež, ki poševno pada na fasado in okna/vrata.
Kako se to strokovno imenuje?
Andrej Fric
Slovenia
Dež z vetrom, varno pred dežjem z vetrom
Explanation:
Predvsem pri strešnih kritinah se pogosto uporablja pojem dež z vetrom.
Selected response from:

Carmen Križanič
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(1) močan naliv dežja, (2) varen pred močnim nalivom dežja
Tjasa Kuerpick
5udar dežja
Aleksandra Zivkovic
4nalivandrejc
4Dež z vetrom, varno pred dežjem z vetrom
Carmen Križanič


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(1) Schlagregen, (2) schlagregensicher
(1) močan naliv dežja, (2) varen pred močnim nalivom dežja


Explanation:
Načeloma bi moral vnesti en pojem, ne pa kar dva, kaj ne ; )
Zato sem zadevo malce popravila, da ne bi na koncu nekdo mislil, da sta pojma enakovredna
(1) je vremenski pojav, pri katerem zaradi vpliva vetra dež pada navpično na tla ter na fasadne površine, kar ima slab vpliv na določene gradbene snovi.
(2) gradbena ali snovna dodatna zaščita (npr. oken itd), na katere močan naliv dežja ne učinkuje slabo ali razgradljivo, in jih ohrani v dokaj dobrem prvotnem stanju, tako da ne vdira voda v notranjost zgradbe.

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Hvala za predlog.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mateja Logar
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dež z vetrom, varno pred dežjem z vetrom


Explanation:
Predvsem pri strešnih kritinah se pogosto uporablja pojem dež z vetrom.


    Reference: http://www.isola.si/izdelki/strehe/strehe-z-naklonom/isola-s...
    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Schlagregen
Carmen Križanič
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dež z vetrom še najbolje ustreza in tudi po posvetu z gradbeniki nisem našel boljšega termina. Hvala Carmen.


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
udar dežja


Explanation:
Krajše:

Schlagregen = udar dežja (na spletu je najti tudi 'nalet dežja')
schlagregensicher = odpornost na udar dežja


Aleksandra Zivkovic
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala za predlog, Aleks.


1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naliv


Explanation:
mislim, da bo beseda naliv kar dovolj

andrejc
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala za predlog, Andrej.