KudoZ home » German to Slovenian » Metallurgy / Casting

Noppenplatte

Slovenian translation: sistemska plošča


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Noppenplatte
Slovenian translation:sistemska plošča
Entered by: Tjasa Kuerpick

13:03 Feb 4, 2009
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
German term or phrase: Noppenplatte
angl. studded plate (če kaj pomaga)
to je po vzorcu valjana pločevina
primer slike: http://www.strukturmetall.de/en/home/startseite.html
primer za Noppenblech:
http://images.google.si/images?um=1&hl=sl&rlz=1W1GZAZ_de&q=N...
Tjasa Kuerpick
Slovenia
sistemska plošča
Explanation:
Izraz je res nenavaden, a je uveljavljen:
http://www.indusing.com/SistemskaPlosca.html
http://www.podsvojostreho.net/forum/viewtopic.php?p=139629
http://www.r-e.si/

V eni od povezav je tudi plošča z nastavki, kar je verjetno pravilneje. Obstajajo namreč tudi "sistemske plošče" brez nastavkov, kjer se cevi za talno ogrevanje pritrjujejo s sponkami.

Če te pa zanima, kako to izgleda v ćivo, se pa oglasi pri meni, sem ravno v fazi polaganja talnega ogrevanja ;)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2009-02-04 19:34:25 GMT)
--------------------------------------------------

ćivo = živo
Selected response from:

Tadej Kokalj
Slovenia
Grading comment
si pač glavca ;)
Hvala za pomoč!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sistemska ploščaTadej Kokalj
3bradavičasta plošča
Aleksandra Zivkovic
1vozličasta ploščamirjana_d


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vozličasta plošča


Explanation:
Mogoče je to to, ampak ni preverjeno!

mirjana_d
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bradavičasta plošča


Explanation:
Po SSKJ = bradavičasta pločevina = pločevina z izboklinami v obliki bradavic za varno hojo po njej.




Aleksandra Zivkovic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sistemska plošča


Explanation:
Izraz je res nenavaden, a je uveljavljen:
http://www.indusing.com/SistemskaPlosca.html
http://www.podsvojostreho.net/forum/viewtopic.php?p=139629
http://www.r-e.si/

V eni od povezav je tudi plošča z nastavki, kar je verjetno pravilneje. Obstajajo namreč tudi "sistemske plošče" brez nastavkov, kjer se cevi za talno ogrevanje pritrjujejo s sponkami.

Če te pa zanima, kako to izgleda v ćivo, se pa oglasi pri meni, sem ravno v fazi polaganja talnega ogrevanja ;)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2009-02-04 19:34:25 GMT)
--------------------------------------------------

ćivo = živo


    Reference: http://www.frigor.si/slo/katalog.php?c_id=11&p_id=223&v=prod...
    Reference: http://www.remih-i.si/talno_plosce.htm
Tadej Kokalj
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
si pač glavca ;)
Hvala za pomoč!