KudoZ home » German to Slovenian » Other

Wegen aufgetretener technischer Probleme werden sie ersucht das Gerichtsgebäude

Slovenian translation: stavba sodišča


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gerichtsgebäude
Slovenian translation:stavba sodišča
Entered by: Andreja Ćaćić

15:54 Jan 30, 2002
German to Slovenian translations [Non-PRO]
German term or phrase: Wegen aufgetretener technischer Probleme werden sie ersucht das Gerichtsgebäude
Wegen aufgetretener technischer Probleme werden sie ersucht das Gerichtsgebäude sofort zu verlassen
Andrea Merva
Zaradi nastalih tehničnih težav vas prosimo, da takoj zapustite stavbo sodišča.
Explanation:
ersuchen = förml. jmdn. bitten, aufforderen
Selected response from:

Andreja Ćaćić
United Kingdom
Grading comment
It was the correct answer for me.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Zaradi nastalih tehničnih težav vas prosimo, da takoj zapustite stavbo sodišča.
Andreja Ćaćić
5Zaradi nastalih tehničnih težav vas prosimo, da zapustite stavbo sodišča.dkalinic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Zaradi nastalih tehničnih težav vas prosimo, da zapustite stavbo sodišča.


Explanation:
ersuchen= prositi nur in schriftlicher Form, eher Amtsdeutsch

dkalinic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 15

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Zaradi nastalih tehničnih težav vas prosimo, da takoj zapustite stavbo sodišča.


Explanation:
ersuchen = förml. jmdn. bitten, aufforderen

Andreja Ćaćić
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
Grading comment
It was the correct answer for me.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ger2Slo
4 days