KudoZ home » German to Swedish » Mechanics / Mech Engineering

Drucbereichtrennscheiben

Swedish translation: avgränsningsskivor för tryckområden


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Drucbereichtrennscheiben
Swedish translation:avgränsningsskivor för tryckområden
Entered by: Lena Samuelsson

14:35 May 19, 2005
German to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Ventilterminalsystem
German term or phrase: Drucbereichtrennscheiben
Tillbehör till pneumatisa ventiler. Det är allt jag vet
Lena Samuelsson
Sweden
tryckområdesavgränsningsskivor; tryckområdesavgränsningsbrickor; tryckområdesavgränsningsinlägg
Explanation:
:o)
Selected response from:

Sven Petersson
Sweden
Grading comment
Tack Sven!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tryckområdesavgränsningsskivor; tryckområdesavgränsningsbrickor; tryckområdesavgränsningsinlägg
Sven Petersson
4tryckområdesskiljeväggar
Mats Wiman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tryckområdesskiljeväggar


Explanation:
skiljeväggar av glas mellan olika tryckområden

Engström säger glasvägg för Trennscheibe

Mats Wiman
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 155
Grading comment
Nej det är ingen vägg. Dom ser ut som en knapp/ratt
The asker has declined this answer
Comment: Nej det är ingen vägg. Dom ser ut som en knapp/ratt

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tryckområdesavgränsningsskivor; tryckområdesavgränsningsbrickor; tryckområdesavgränsningsinlägg


Explanation:
:o)

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 228
Grading comment
Tack Sven!