KudoZ home » German to Swedish » Tech/Engineering

vorteilhafte Weiterbildungen

Swedish translation: användbar vidareutveckling

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vorteilhafte Weiterbildung
Swedish translation:användbar vidareutveckling
Entered by: Mats Wiman

14:22 May 29, 2003
German to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: vorteilhafte Weiterbildungen
Vorteilhafte Weiterbildungen der Erfindung sind in dem Unteransprüchen angegeben.
Lämpliga vidareutvecklingar av uppfinningen anges i underanspråken.
Reino Havbrandt
Sweden
användbara vidareutvecklingar
Explanation:
användbara/nyttiga vidareutvecklingar av uppfinningen anges i underanspråken
Selected response from:

Mats Wiman
Sweden
Grading comment
Tack Erik och Hans! Det fick bli prefererade även här.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fördelaktiga vidareutvecklingar
Erik Hansson
4användbara vidareutvecklingar
Mats Wiman


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
användbara vidareutvecklingar


Explanation:
användbara/nyttiga vidareutvecklingar av uppfinningen anges i underanspråken


    Norstedts Skribent+MW
Mats Wiman
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 2146
Grading comment
Tack Erik och Hans! Det fick bli prefererade även här.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fördelaktiga vidareutvecklingar


Explanation:
Ordagrann översättning.


    Nativsvensk
Erik Hansson
Germany
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 2676