KudoZ home » German to Turkish » Advertising / Public Relations

jetzt testen!

Turkish translation: Şimdi deneyin!


14:26 Apr 8, 2008
German to Turkish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Internetnetzwerk für Makler
German term or phrase: jetzt testen!
aus einer Anzeige für ein Maklernetzwerk im Internet
fued
Turkish translation:Şimdi deneyin!
Explanation:
Bu biraz reklam diline benziyor. TV reklamlarındaki gibi "Deneyin, hemen şimdi" de denebilir ama bu şekliyle yazılı reklamlarda henüz görmedim. Bu yüzden, yukardaki şekliyle daha doğru olduğunu düşünüyorum.
Selected response from:

avicenna
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Hemen deneyin!
tontoon
4 +1Şimdi deneyin!
avicenna


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Şimdi deneyin!


Explanation:
Bu biraz reklam diline benziyor. TV reklamlarındaki gibi "Deneyin, hemen şimdi" de denebilir ama bu şekliyle yazılı reklamlarda henüz görmedim. Bu yüzden, yukardaki şekliyle daha doğru olduğunu düşünüyorum.

avicenna
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
4 hrs
  -> teşekkür ederim

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Hemen deneyin!


Explanation:
Türkçe'de de sık kullanılan bir reklam kalıbıdır.

tontoon
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish