KudoZ home » German to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

Kernsandbefüllte Shalthebel

Turkish translation: içi kum dolu vites kolu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:kernsandbefüllte Schalthebel
Turkish translation:içi kum dolu vites kolu
Entered by: Kalyoncu

07:19 May 20, 2005
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Kernsandbefüllte Shalthebel
Schalthebel gegen einen mit Kernsandbefüllte Schalthebel austauschen!
Cümle bu, teknik sözlükte Kernsand karþýlýðý Maça kumu geçiyor bana pek mantýklý gelmedi konu hakkýnda bilgisi olan var mý?
Kum dolumlu vites kolu var mýdýr??
HulyaAydin
Turkey
Ici döküm kumuyla doldurulmus vites kolu
Explanation:
Ingilizcesi (CORE-SAND)= (Döküm Kumu) Büyük English - Türkish mühendislik terimleri sözlügü.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 26 mins (2005-05-20 10:45:41 GMT)
--------------------------------------------------

Kum maça dökümü vites kutusu vites kolu

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 32 mins (2005-05-20 10:51:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

tesekkür ederim Hülya Hanim...
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ici döküm kumuyla doldurulmus vites koluKalyoncu
5İçi dolu vites koluAdil Sönmez


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Kernsandbefüllte Shalthebel
İçi dolu vites kolu


Explanation:
İçi boş olanları da var.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2005-05-20 09:12:10 GMT)
--------------------------------------------------

Sayın Aydın, nezaketinize teşekkür ederim.

Adil Sönmez
PRO pts in category: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Kernsandbefüllte Shalthebel
Ici döküm kumuyla doldurulmus vites kolu


Explanation:
Ingilizcesi (CORE-SAND)= (Döküm Kumu) Büyük English - Türkish mühendislik terimleri sözlügü.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 26 mins (2005-05-20 10:45:41 GMT)
--------------------------------------------------

Kum maça dökümü vites kutusu vites kolu

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 32 mins (2005-05-20 10:51:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

tesekkür ederim Hülya Hanim...

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 84