Kordfäden

Turkish translation: kord bezi (lifleri)

German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Tyres / Reifen
German term or phrase: Kordfäden
Lastiklerin yere temas eden yüzeyi hasar görüp/eriyip alttaki liflii katmanın ortaya çıkması diye anlıyorum. Ben lifli katman dedim ama mutlaka terminolojide bir karşılığı vardır, işte onu arıyorum :)

Melden Sie bereits oberflächliche Reifenschäden an Luftreifen im Laufflächen- und Seitenbereich, nicht erst wenn die Kordfäden sichtbar werden.
Onur Inal
Germany
Turkish translation:kord bezi (lifleri)
Explanation:
Aslında buna:
"diş derinliğinin kaybolması" ve hatta
"kabak lastik" derler.
https://www.google.com.tr/search?q="lastik diş derinliği"&oq...
https://www.google.com.tr/search?q="kabak lastik"&oq="kabak ...


Ancak, sizin kaynak metinde "Kordfäden" denmiş:
Dolayısıyla, bence kord bezinin veya kord bezi liflerinin gözükmesi / ortaya çıkması derseniz daha iyi olur.
https://www.google.com.tr/search?q=kord bezi lifleri&oq=kord...
https://tr.kompass.com/c/kordsa-sabancı-dupont-endustriyel-i...

Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kord bezi (lifleri)
Dagdelen
4kord iplikleri
Emin Kırbıyık


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kord bezi (lifleri)


Explanation:
Aslında buna:
"diş derinliğinin kaybolması" ve hatta
"kabak lastik" derler.
https://www.google.com.tr/search?q="lastik diş derinliği"&oq...
https://www.google.com.tr/search?q="kabak lastik"&oq="kabak ...


Ancak, sizin kaynak metinde "Kordfäden" denmiş:
Dolayısıyla, bence kord bezinin veya kord bezi liflerinin gözükmesi / ortaya çıkması derseniz daha iyi olur.
https://www.google.com.tr/search?q=kord bezi lifleri&oq=kord...
https://tr.kompass.com/c/kordsa-sabancı-dupont-endustriyel-i...



Dagdelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkürler!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalyoncu: Kord bezi iplikleri - https://www.google.com.tr/search?ei=q5a0WrHDEsPjsAfKgb_ADg&q...
7 hrs
  -> Teşekkürler

agree  avicenna
9 hrs
  -> Teşekkürler

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kord iplikleri


Explanation:
Lastik Nedir? - KONLAS Otomotiv Lastik San. ve Tic. A.Ş. | GT Radial ...
konlas.com.tr/LastikBilgileri.aspx?WheelPageId=27
Bu lastikleri gövdesini oluşturan tekstil esaslı "kord" iplikleri birbiri üzerine, lastik yönüne 35-40 derece açı yapacak şekilde çapraz olarak yerleştirilmiştir.

Emin Kırbıyık
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish