KudoZ home » German to Turkish » Chemistry; Chem Sci/Eng

Brenngasdichtheit

Turkish translation: yanıcı gaz sızdırmazlığı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Brenngasdichtheit
Turkish translation:yanıcı gaz sızdırmazlığı
Entered by: (r) Duran, MBA

08:43 Oct 11, 2004
German to Turkish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Brenngasdichtheit
gazin yogunlugu mu yoksa sizdirmazligi mi
xxxcalvero
yanıcı gaz sızdırmazlığı
Explanation:
birşeyin B.'ı olduğuna göre sızdırmazlığı

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 20 mins (2004-10-11 10:04:19 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Tam tersine Dİchtheit\'in yoğunluk olabileceğini söylemek, asıl soruyu soranı yanlış yönlendirebilir!!
Selected response from:

(r) Duran, MBA
Grading comment
cok tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1açıklama dichtheit=dichte
sevinc altincekic
4yanıcı gaz sızdırmazlığı
(r) Duran, MBA


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yanıcı gaz sızdırmazlığı


Explanation:
birşeyin B.'ı olduğuna göre sızdırmazlığı

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 20 mins (2004-10-11 10:04:19 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Tam tersine Dİchtheit\'in yoğunluk olabileceğini söylemek, asıl soruyu soranı yanlış yönlendirebilir!!

(r) Duran, MBA
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
cok tesekkurler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  sevinc altincekic: neye göre karar verdiðinizi anlamadým yoðunluk da olabilir, daha fazla baðlam olmadan bu kadar kesin konuþmak soruyu soraný yanlýþ yönlendirebilir/ bkz açýklama
51 mins
  -> yoðunluk olamaz. Yoðunluk olsa "-dichte" olurdu!!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
açıklama dichtheit=dichte


Explanation:
http://www.wissen.de/xt/default.do?MENUNAME=Suche&SEARCHTYPE...
Wahrig Deutsches Wörterbuch
'Dicht|heit <f. 20; unz.> Dichte

Almanca tuzaklarla dolu bir dildir:-)



sevinc altincekic
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  (r) Duran, MBA: Burada dichtheit=dichte demiyor, dichtheit kelimesinin kökünün dichte kelimesinden geldiðinden bahsediyor. Neden ýsrarla akýntýya kürek çekiyorsunuz anlamýyorum.
27 mins