KudoZ home » German to Turkish » Construction / Civil Engineering

Unterdeckbahnen und Unterspannbahnen für Dachdeckungen / für Wände

Turkish translation: Çatı kaplamaları / duvarlar için zemin folyosu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Unterdeckbahnen und Unterspannbahnen für Dachdeckungen / für Wände
Turkish translation:Çatı kaplamaları / duvarlar için zemin folyosu
Entered by: Taner Göde

11:48 Jul 4, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Unterdeckbahnen und Unterspannbahnen für Dachdeckungen / für Wände
Konstüksiyonla ilgili bir terim. "Çatı örtüsü" olarak geçiyor bazı yerlerde ama pek uygun gelmedi bana.

Tşk.
xxxSwornTransla
Çatı Kaplamaları / Duvarlar için Zemin Filmi
Explanation:
◄ Çatı Kaplamaları / Duvarlar için Zemin Filmi ►



ND YAPI ÜRÜNLERİ PAZARLAMA İTHALAT İHRACAT...

Filabeton uygulanmış kuvars beton zeminlerin bakımı için de mükemmeldir; Yüksek derecede parlaklık ve ultra koruyucu bir polimer zemin filmi oluşturur ...
www.ndyapi.com/detay.php?link=urunler&no=918 - 16k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kaplama altı örtüleri ve bantlarKalyoncu
5Çatı kaplamaları için alt örtü çıtaları ve alt gergi çıtalarıTekin Arcayurek
5Çatı Kaplamaları / Duvarlar için Zemin Filmi
Taner Göde
4Çatı ve duvar kaplamaları için astar örtüleri ve gergi folyalarıTekin Arcayurek


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Çatı Kaplamaları / Duvarlar için Zemin Filmi


Explanation:
◄ Çatı Kaplamaları / Duvarlar için Zemin Filmi ►



ND YAPI ÜRÜNLERİ PAZARLAMA İTHALAT İHRACAT...

Filabeton uygulanmış kuvars beton zeminlerin bakımı için de mükemmeldir; Yüksek derecede parlaklık ve ultra koruyucu bir polimer zemin filmi oluşturur ...
www.ndyapi.com/detay.php?link=urunler&no=918 - 16k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar


Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Çatı kaplamaları için alt örtü çıtaları ve alt gergi çıtaları


Explanation:
Çatı izolasyonlarının çatının altına tutturulmasında kullanılan ve bu amaçla kullanılacak kaplama malzemesini çatının altına tesbit eden çıta ve latalardan oluşan malzeme.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-07-04 20:27:07 GMT)
--------------------------------------------------

Duvarları unutmuşum. Çatı ve Duvar kaplamaları için............. olacak

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2007-07-05 10:15:40 GMT)
--------------------------------------------------

Hatalı yorumlamışım özür dilerim. Yeni bir öneri gönderiyorum.

Tekin Arcayurek
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Taner Göde: Tekin bey, resimlerde arattığımda da karşıma folyo, film ve örtü çıkıyor, "çıta" çıkmıyor: http://www.kloeber-home.de/at/products.php?req=9
9 hrs
  -> ok. O zaman benim önerim yanlış demektir.Tşk.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Çatı ve duvar kaplamaları için astar örtüleri ve gergi folyaları


Explanation:
Umarım bu ifade işinize yarar

Tekin Arcayurek
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kaplama altı örtüleri ve bantlar


Explanation:
Not: 'Çatı altı' veya 'Kiremitaltı' da deniyor

Kaplama altı örtüleri ve bantlar
http://www.arimeks.com/

Unterspannbahnen/Unterdeckbahnen
http://www.heinzebauoffice.de/hbo/typID_1/obID_65249/kustnr_...

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 44