Zufallsicherung

Turkish translation: Kapanma emniyeti

German term or phrase:Zufallsicherung
Turkish translation:Kapanma emniyeti
Entered by: Omer Dasbilek

07:49 Jun 28, 2018
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / General
German term or phrase: Zufallsicherung
Merhaba arkadaşlar,
Burada kullanılan terimin oturmuş bir Türkçe karşılığı var mıdır acaba?

Teşekkürler
Ömer

"Zudem ist die Wartungstür mit einer Zufallsicherung ausgestattet."
Omer Dasbilek
Turkey
Kapanma emniyeti
Explanation:
Kapı kapanma emniyeti:
https://www.google.com.ua/search?q="kapı kapanma emniyeti"&r...

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2018-06-28 08:30:23 GMT)
--------------------------------------------------

Kapı emniyeti, dışarıdan içeri girilmesini engelleyen bir düzenektir.
Türsicherung:
https://www.amazon.de/Türspaltsperre-Edelstahl-gebürstet-Tür...

Kapı emniyeti: https://www.google.com.ua/search?q="kapı emniyeti"&rlz=1C1GC...
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Çok teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kapanma emniyeti
Kalyoncu
5Kapı emniyeti
Ali Göznek


Discussion entries: 5





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Kapı emniyeti


Explanation:
Kapı emniyeti doğru terimdir ve kullanılmaktadır.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2018-06-28 08:17:32 GMT)
--------------------------------------------------

Teşekkür ederim. Türsicherung'u Zufallsicherung ile eş anlamlı kabul etmek daha mantıklıdır.


    https://www.svb.de/de/bavaria-zufallsicherung-fuer-schiebetueren.html
    https://www.google.com/search?ei=LJY0W93QKYnzkwXsvr_YBA&q=kap%C4%B1+emniyeti&oq=kap%C4%B1+emniyeti&gs_l=psy-ab.3..0j0i5i30k1l4.64554.64554.0
Ali Göznek
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Öncelikle öneriniz için çok teşekkür ederim Ali Bey. Sanırım bu bağlam anlamında "kapanma emniyeti" daha mantıklı o yüzden bunu kullanacağım. İyi çalışmalar diliyorum.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kalyoncu: Bu terimin karşılığı "Türsicherung"dur. https://www.google.com.ua/search?rlz=1C1GCEA_enTR776TR776&bi...
3 mins
  -> Teşekkür ederim. Türsicherung'u Zufallsicherung ile eş anlamlı kabul etmek daha mantıklıdır.

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kapanma emniyeti


Explanation:
Kapı kapanma emniyeti:
https://www.google.com.ua/search?q="kapı kapanma emniyeti"&r...

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2018-06-28 08:30:23 GMT)
--------------------------------------------------

Kapı emniyeti, dışarıdan içeri girilmesini engelleyen bir düzenektir.
Türsicherung:
https://www.amazon.de/Türspaltsperre-Edelstahl-gebürstet-Tür...

Kapı emniyeti: https://www.google.com.ua/search?q="kapı emniyeti"&rlz=1C1GC...


Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 26
Grading comment
Çok teşekkürler
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim öneriniz için Kalyoncu. Önerinizi kullanacağım. İyi çalışmalar


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Göznek: Zufall = Kapanma değildir. Kapı emniyeti daha yaygın ve kullanılan bir kavramdır. Kapanma emniyeti tam karşılığı değildir.
13 mins
  -> Teşekkür ederim. Tam olarak çarpma fakat çarpma emniyeti diye bir kavram yok. Türkçede kapanma olarak geçiyor. Kapı çarpma önleyici diye bir şey var fakat bakım kapısı olduğu için kapanma olduğunu düşüyorum.