KudoZ home » German to Turkish » Engineering (general)

Zuordnung der Fernbedienung

Turkish translation: Uzaktan kumandanın düzenlenmesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zuordnung der Fernbedienung
Turkish translation:Uzaktan kumandanın düzenlenmesi
Entered by: adosanis

07:02 Mar 10, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Zuordnung der Fernbedienung
Zuordnung der Fernbedienung
adosanis
Uzaktan kumandanın düzenlenmesi
Explanation:
Uzaktan kumandanın bir cihaza düzenlenmesi, tahsis edilmesi
Selected response from:

Mehmet Ocakoglu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2uzaktan kumandanın (fonksiyon tuşlarının) atanmasıKalyoncu
5Uzaktan kumandanın düzenlenmesi
Mehmet Ocakoglu
4uzaktan kumanda tuşlarının yerleştirilme konumu
Sebla Ronayne


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Uzaktan kumandanın düzenlenmesi


Explanation:
Uzaktan kumandanın bir cihaza düzenlenmesi, tahsis edilmesi

Mehmet Ocakoglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzaktan kumanda tuşlarının yerleştirilme konumu


Explanation:
kumanda üzerindeki design

Sebla Ronayne
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
uzaktan kumandanın (fonksiyon tuşlarının) atanması


Explanation:
http://www.pclabs.gen.tr/yazici.asp?doc=504

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tontoon: bana en akla yakın görünen bu, fakat cümlenin tamamını görsek daha kesin bir şey söylerdik
21 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Fuat YILMAZ: güzel cevap; bu ya atanması, ya da sınıflandırıması olmalıdır!
25 days