KudoZ home » German to Turkish » Games / Video Games / Gaming / Casino

Ehrenkodex

Turkish translation: ahlak kuralları (olumsuz anlamı varsa: "töre" de olabilir)


12:52 Sep 3, 2011
German to Turkish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
German term or phrase: Ehrenkodex
Ilgili tanitim yazinda bir de "Ehrenkodex" kelimesi kullaniliyor.
Genel anlamdu bu kelimeye Türkceye nasil cevirebiliriz?

Yardimlariniz icin tesekkürler.
Ahmet Salman
Germany
Turkish translation:ahlak kuralları (olumsuz anlamı varsa: "töre" de olabilir)
Explanation:
imho: "ahlak kuralları" yeterli olacaktır.
Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ahlak kuralları (olumsuz anlamı varsa: "töre" de olabilir)
Dagdelen
5toplumun ahlak anlayışıturtrans


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ahlak kuralları (olumsuz anlamı varsa: "töre" de olabilir)


Explanation:
imho: "ahlak kuralları" yeterli olacaktır.

Dagdelen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Sagolun Rasim bey


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
2 mins
  -> Teşekkürler, Adnan Bey!

agree  Haluk Erkan
1 hr

agree  Gülbahar Fidancıoğulları
1 day 16 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
toplumun ahlak anlayışı


Explanation:
Ehrenkodex
Gesamtheit der in einer Gesellschaft od. Gruppe geltenden, die Ehre u. das ehrenhafte Verhalten betreffenden Normen.

toplumun etik değerleri de denilebilir.

Lütfen Google iler arama yapınız.

turtrans
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman