Aufwandersatz

Turkish translation: masrafların geri ödenmesi / karşılanması

German to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Aufwandersatz
Der eingehobene Aufwandersatz von 18 Euro (inkl. 20% USt.) wird nicht rückerstattet.
Onur Inal
Germany
Turkish translation:masrafların geri ödenmesi / karşılanması
Explanation:
masrafların geri ödenmesi veya
masrafların karşılanması


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2018-02-27 12:11:57 GMT)
--------------------------------------------------

aka reimbursement (of expenses)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2018-02-27 12:41:23 GMT)
--------------------------------------------------



...
... tahsil edilen masraf karşılığı iade edilmez.
Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1masrafların geri ödenmesi / karşılanması
Dagdelen
3Masraf tazmini
avicenna


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Masraf tazmini


Explanation:
Aufwandersatz kelimesini masraf tazmini olarak çevirebiliriz.

"Tahsil edilen (%20 KDV dahil) 18 Avro'luk masraf tazmini iade edilmez."

avicenna
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim :)


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
masrafların geri ödenmesi / karşılanması


Explanation:
masrafların geri ödenmesi veya
masrafların karşılanması


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2018-02-27 12:11:57 GMT)
--------------------------------------------------

aka reimbursement (of expenses)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2018-02-27 12:41:23 GMT)
--------------------------------------------------



...
... tahsil edilen masraf karşılığı iade edilmez.

Dagdelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 56
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim. Basit bir ifade ama bugün kafam basmadı nedense :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Haluk Erkan: "Tahsil edilen 18 Avro (%20 KDV dahil) masraf karşılığı iade edilmez" de denilebilir.
1 hr
  -> Tşk.