KudoZ home » German to Turkish » Law (general)

zwangsentstempeln

Turkish translation: trafikçe bağlanmak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:zwangsentstempeln
Turkish translation:trafikçe bağlanmak

11:49 Dec 28, 2001
German to Turkish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general) / Law
German term or phrase: zwangsentstempeln
Das Fahrzeug wurde zwangsentstempelt.
Fuat Ozan
"bağlandı"
Explanation:
Bence burada kastedilen şey, arabanın polis veya başka bir yetkili tarafından "bağlanması", yani ruhsatın alınıp, aracın trafiğe çıkmasının yasaklanması. Tam emin değilim, ama şu an ulaşabiliğim sözlüklerde yoktu.... Bağlamdan daha fazla ayrıntı çıkmıyor mu? Önceki ve sonraki cümleler nasıl mesela..?
Selected response from:

Ömer Maraş
Turkey
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4.M. Karahasan
4"bağlandı"
Ömer Maraş


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"bağlandı"


Explanation:
Bence burada kastedilen şey, arabanın polis veya başka bir yetkili tarafından "bağlanması", yani ruhsatın alınıp, aracın trafiğe çıkmasının yasaklanması. Tam emin değilim, ama şu an ulaşabiliğim sözlüklerde yoktu.... Bağlamdan daha fazla ayrıntı çıkmıyor mu? Önceki ve sonraki cümleler nasıl mesela..?

Ömer Maraş
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
.


Explanation:
Araç bağlandı.

M. Karahasan
Turkey