KudoZ home » German to Turkish » Law (general)

die Unterlassungsverpflichtungsvereinbarung

Turkish translation: (kiraya verilen nesnedeki demirbaş eşyaların) satılmasından men beyanı (anlaşması)


12:41 Nov 11, 2013
German to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Justiz
German term or phrase: die Unterlassungsverpflichtungsvereinbarung
Mietvertrag

die Unterlassungsverpflichtungsvereinbarung

dass der Mieter keine Gegenstände des Mietobjekts veräußern darf
Kantürk
Germany
Turkish translation:(kiraya verilen nesnedeki demirbaş eşyaların) satılmasından men beyanı (anlaşması)
Explanation:
men beyanı:
https://www.google.com.tr/search?q=""men beyanı""&ie=utf-8&o...

kirya verilen nesne:
https://www.google.com.tr/search?q="kiraya verilen nesne"&ie...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2013-11-11 12:58:42 GMT)
--------------------------------------------------



Pardon..."(anlaşması)" deyimi istemeden yanıta eklenmiş. Aslında "satılmasından men beyanı" tam anlamıyla yeterli.

Unterlassung= men
Örneğin:... satılmasından men,
ödemeden men, intifadan men... gibi

Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
(kiraya verilen nesnedeki demirbaş eşyaların) satılmasından men beyanı
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(kiraya verilen nesnedeki demirbaş eşyaların) satılmasından men beyanı (anlaşması)
Dagdelen
5men yasağı sözleşmesi
Aylin Anlı
4bir şeyin yapılmamasına dair yükümlülük sözleşmesi
Haluk Erkan


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(kiraya verilen nesnedeki demirbaş eşyaların) satılmasından men beyanı (anlaşması)


Explanation:
men beyanı:
https://www.google.com.tr/search?q=""men beyanı""&ie=utf-8&o...

kirya verilen nesne:
https://www.google.com.tr/search?q="kiraya verilen nesne"&ie...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2013-11-11 12:58:42 GMT)
--------------------------------------------------



Pardon..."(anlaşması)" deyimi istemeden yanıta eklenmiş. Aslında "satılmasından men beyanı" tam anlamıyla yeterli.

Unterlassung= men
Örneğin:... satılmasından men,
ödemeden men, intifadan men... gibi



Dagdelen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40
Grading comment
(kiraya verilen nesnedeki demirbaş eşyaların) satılmasından men beyanı

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Unterlassungsverpflichtungsvereinbarung
bir şeyin yapılmamasına dair yükümlülük sözleşmesi


Explanation:
Unterlassungsverpflichtungsvereinbarung
unterlassen: yapmamak
Verpflichtung: taahhüt, yükümlülük
Vereinbarung: anlaşma, sözleşme
= (bir şeyin yapılmamasına dair) yükümlülük sözleşmesi

"Kiracının, kiraya verilen nesnedeki/taşınmazdaki eşyaları satamayacağına dair yükümlülük sözleşmesi"

ya da

"Kiraya verilen nesnedeki/taşınmazdaki eşyaların satılamayacağına dair yükümlülük sözleşmesi"


Haluk Erkan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
men yasağı sözleşmesi


Explanation:
ödemeden, ihaleden, bir malın satılmasın vb. men yasağı sözleşmesi

Aylin Anlı
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8